Friday, November 11, 2011

please be understanding

gambar sekadar hiasan


tak ada yang perlu aku terangkan disini lagi . tolong paham aku jangan kacau jangan IM mintak bende yang mengarut .aku ingin meminta maaf dengan apa yang berlaku . aku ingin meminta maaf kerana telah memainkan perasaan sesiapa ja . aku tak berniat pun . sumpah . lagi sekali aku ingin mengatakan . ini adalah fake relation . tidak perlu kau mengeluarkan ayat yang pedas berapi dari mulut kecil molek lagi cacat mu itu . ye aku tidak sebagus engkau tapi aku tahu sampai bila pun kau tak akan sempurna .apa yang kau impikan dan idam kan mungkin tidak akan tercapai . tapi itu kuasa allah . kalau putih , putih la jawab nya kalau sebalik nya maka itu jugaklah jawapannya . kesimpulannya jangan lah engkau merungut dengan segala pemberiannya . bukan niat aku untuk menyombong atau menyepikan diri . tapi bagi ku mempunyai kawan yang gila , abang abang*walaupun sebernya abang aku sorang yang memahami dan keluarga yang sporting sudah cukup untuk aku merasakan yang hidup aku ini cukup sempurna . sekali lagi maafkan lah segala kesilapan yang telah aku lakukan selama inni . assalammualaikum

No comments:

Post a Comment