Friday, November 11, 2011

new baby


hi assalammualaikum blogger okay aku dah janji nak bgtahu bila aku dapat baby baru kan ? okay now aku na bgtahu lanii tapi hati aku berat ah nak post entry ni sebab aku takut sangat korang cakap aku berlagak . tapi aku bagitahu gak eh . gambar ni gambar anak buah aku. yang dah besar rambut kerinting tu nama dia nour allya nabihah ahmat jefry yang rambut lebat sebelah kiri tu pulak muhammad aiedid rayyan muhammed nadzim and yang belah kanan tu nour ammni nadhira ahmat jefry. dia niperempuan taw . rayyan ni lahir 31.8.2010 ammni pulak 29.8.2010 jarak sehari je . haha paham paham sendiri ahh . bukan baby ni yang aku maksudkan . aku nak maksud kan aku dapat baby baru yang ni


yeah blackberry bold 2 . see kan aku dah kata mesti kau nak cakap aku ni berlagak kan ? no lahh aku just cakap je mana lah yang baca ni ada bb jugak kan , boleh lah add aku. ni bbpin 21ff08d0 aku confirm accept . don't you worry baby :) 

No comments:

Post a Comment