Thursday, October 20, 2011

today

hi assalammualaikum . hari ni kita berjumpa lagi . dengan perlbagai reaksi dan memek muka . ada yang tgah membaca sambil tersenyum .mungkin ada yang baru sahaja mengeli geli kan hati sampai terenyum . ada yang tgah bermasam muka kerana dek perangai gf/bf/adik/abang yang menjengkel kan . ada yang menangis sebab kepala terhantuk , kene hempuk dengan ayah , baca article yang sedih or gaduh/clash dengan pasangan korang . tapi bagi aku tu bukan penghalang untuk aku terus kan rutin harian aku and tu bukan penghalang untuk aku terus kan routine harian aku . seperti yang sebelum ni . aku masih menunggu dengan setia . tade khabar berita mahupun jawapan . aku duduk termenung . melihat ciptaan allah yang begitu indah. tersentak bila ada yang menyentuh bahu ku . yeah muncul wajah yang cukup ku kenal . kau senyum , begitu manis sekali . angin yang sepoi sepoi bahasa cukup menggambarkan ketenangan yang kau dan aku alami saat itu . hanya kedengaran suara anak kecil yang riang bermain di tepi pantai .sesekali terdengar kau dan aku tertawa melihat kerenah kanak kanak itu . kau bertanya adakah aku serious tentang hubungan ini . aku melepas kan keluhan yang panjang . aku menatap mata mu dengan seribu persoalan . dengan pantas kau kucup dahiku dan memelukku dengan begitu erat sekali . kau katakan kau terlalu mencintai ku dan tak sanggup untuk aku berkata apa apa ketika itu lantas air mataku jatuh berderai dalam dakapan mu .


                                                                               AS

No comments:

Post a Comment