Thursday, October 20, 2011

momo and ummi

hi assalammualaikum :) hari ni tade cerita pasal cinta (lelaki) hari ni kita bercerita tentang cinta (perempuan) eh nanti kejap , cepat je otak kau berfikir eh ? bukan lesbian okay haha




yang tu ummi , yang ni momo . yang ni momo , yang tu ummi . ha kau paham ? angguk je cepatt . haha ramai nau yang tertukar . ada rupa ke ? oh tentu sekali tidak , haha dia ni cinta mati kalau kitaorang ta mati , kau yang mati eh bukan kau lah , yang tu ha alah tu laa hmm ta nampak pulak hawaw ni . yang cuba nak pisahkan kami tuu , dia lah yang mati .ye aku paham , ta yah nak cakap dalam hati sangat , memang dia buat relation dengan orang lain tapi tak salah kan dia na buat relation dengan siapa pun ? yang penting bahagia :) mana ada dia , ada aku . mana ada aku , ada dia . tapi kalau dengan family , tak kan nak kene bawak jugak kan ? simpan dalam beg jela (handphone) kekadang dia keluar dengan kawan dia , aku dengan kawan aku . eh , sabau aku ta habis cakap lagi jangan nak nyampuk eh . ye memang la kawan dia kawan aku gak , kawan aku kawan dia gak . pakwe dia , pakwe aku gak pakwe aku pakwe dia gak . ha untung le laki tu dapat dua awek . haha tapi sebagai cinta mati , tak salah nak biarkan partner dia ada kebebasan untuk keluar dengan orang lain rite ? kitaorang tak kesah pun laa :') kebanyakan barang kitaorang sama . gelang sama , jam sama siap tukar tali supaya lagi sama . and rantai sama *dia punya tak de kaki . haha tu jelah pasal cinta mati aku ni haa . sapa kacau dia mati secara halus . haha bye :)


i'll love you till die -.- godaiiiiii

No comments:

Post a Comment