Wednesday, October 12, 2011

hati yang suci

aku ta tahu mcm mana aku boleh cakap mcm tu kat kau . aku ta tahu mcm mana aku boleh terus terang kat kau . aku ta tahu mcm mana perasaan tu boleh wujud sehingga menyebabkan aku resah . maafkan aku kerana terlalu jujur . maafkan aku kerana mengambil keputusan ini . maafkan aku atas segala kertelanjuran ini . aku berharap sangat kau dapat memahami aku . aku berharap ianya sesuatu yg menggembirakan . aku berharap ianya sesuatu yang boleh membuatkan aku tersenyum dan aku berharap ianya membuatkan aku bahagia . aku akan tunggu segala persoalan ada jawapan . aku akan tunggu sampai segalanya berakhir dan aku akan tunggu saat bahagia . aku ta pasti kau akan terima atau tak . aku ta pasti kau sejutu ke ta dan aku tak pasti adakah semuanya okay . tiap hari aku berdoa . tiap hari aku memikirkan nya . tiap hari juga aku resah dan gelisa .




sekali lagi aku mintak maaf . bukan aku sengaja dan bukannya aku buat buat . aku berharap kau mengerti semua ini . semoga kita dapat jalan yang betul kekasih hati . aku amat mencintaimu :)  
                                                                                                                                                                   

                                                                                                AS                                      

No comments:

Post a Comment