Thursday, October 13, 2011

cinta ?

hari ni kau diam seribu bahasa . ku tanya apakah salahku , dan jawab kau diam saja . ku tanya , adakah kau merindui ku , dan hanyalah pandangan hampa yang kau berikan . kufikirkan ada yang mengelirukan sehingga tak ada cara untuk kau mengatakan sesuatu . tetapi aku tak apa , aku masih lagi berdiri teguh dihadapan kau . masih lagi menunggu walaupun sepotong ayat dari mulutmu itu . tapi ternyata egomu begitu tinggi . panas matahari diatas kepala ku pedulikan yang penting kau berterus terang . peluh mengalir dari kepala ku usap dengan penuh kasih sayang . kau hanya tersenyum . aku sungguh tak mengerti mengapa kau jadi begini . tapi aku masih bersabar kerana hanya kau yang bertakhta dihati ku saat ini . apapun keputusan kau , aku terima seadanya dengan hati yang terbuka





p/s aku terlalu mencintaimu 


                                                                                                                         AS

No comments:

Post a Comment