Monday, August 22, 2011

please fulfill my dream

dear god , i'm begging you i want my truely love for this raya . pleaasse :( aku nak pakai baju warna turqoise sama dengan boyfriend . warna putih pun comel je kan ? oh god , pleaseeee aku nak mcm ni boleh ?
  • bangon pagi dia kejut kan
  • everyday dapat text 'selamat pagi cinta'
  • take care pasal aku *kene buat muka risau kalau aku sakit :D
  • kalau aku cakap boring , kene cepat cepat amik kunci bawak aku jalan
  • kene naik kereta sebab takot aku sakit kene hujan or panas
  • setiap malam kene nyanyi sampai aku berdengkur . selagi tak dengkur , jangan letak
  • rajin buat surprise yang tangkap leleh punya .
  • yang sweet gila bapak mcm gula ketuk kat jonker tu
  • boleh beri tunjuk ajar
  • seorang bapa yang bertauliah 
  • terima aku seadanya :)
  • kalau boleh nak yang huruf S kalau boleh la *tak pakse , jangan g mahkamah tukar nama pulak
kalau lah kau boleh tunaikan semua ini , ya allah bertapa bertuah nya aku . bersabar lah , insyaallah dapat suatu hari nanti

No comments:

Post a Comment