Tuesday, August 23, 2011

i love mghs

tak salah aku update pasal sekolah kesayangan aku kan ? pffttt -.-' korang perasan ta yang hari ni punya lah lebat dia punya hujan . pepagi lagi dah mendung memang sekejap aku dah zzzz kan ? bangon bangon boleh aku cakap dah malam la jum le berbuka *padahal ta puasa pun . semua pandang blur je haha okay silap . then cikgu seni masuk ehemm ehemm aku budak seni okay tangan yang lembut je boleh masuk kelas seni ni . kau hade ? tak kan haha okay da lari tajuk . dia masuk just suruh kitaorang turun bawah . da la satu masa ja , bebal tol lah . then kitaorang turun dengan penuh semangat. boleh pulak stuck kat tgk jalan sebab banjir . aku punya lah jengket kan kaki , dorang boleh pijak kasut aku kan ? siap main sepak sepak air sampai kuyup . kau memang sakai kawan , dah tentu tentu dah satu badan basah . kasut ape lagi , basah kuyup lew . depan sikit je hamik kau sampai atas buku lali dia punya banjir memang up sampai lutut la kain aku hangkat kan . nasib sekolah perempuan je -.- da lepas buat banner untuk merdeka ni kitaorang balik kelas semua tak pakai kasut haha then susun kasut kat tepi class , stoking jemur kat tingkap . haha jangan cakap lah kan kasut aku paling hitam lah jawabnya , bape minggu dah tak basuh . perghh kalau perah , boleh dapat kopi kaww secawan . haha okay aku sakai naik cuti nanti kasut kasi kilat punya . haha





No comments:

Post a Comment